Log in

herb przybiernow

URZĄD GMINY w PRZYBIERNOWIE
72-110 Przybiernów ul. Cisowa 3

Telefony:  914186451, 914667530,  Fax: 914186622
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
skrytka ePUAP: /5gsg25k2g7/skrytka

Godziny pracy urzędu:
w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 16:00,
od wtorku do piątku w godzinach od 7.15 do 15.15.

 
  Wójt Gminy: Lilia Ławicka

Zastępca Wójta Gminy: Radosław Szczepanowicz

Sekretarz Gminy: Justyna Andrzejewska
Skarbnik Gminy: Anna  Zięba

Pełny numer konta bankowego Urzędu Gminy w formacie IBAN:
BS Gryfice Oddział Golczewo, konto nr: 11 9376 1011 0071 1717 2004 0001

 

Numery pokojów, telefony służbowe i adresy elektroniczne:

POMOCE DYDAKTYCZNE

POMOCE DYDAKTYCZNE
W miesiącu wrzesień 2018 r. Gmina Przybiernów otrzymała dofinansowanie w wysokości 42.796,00 zł przeznaczone na wyposażenie szkoły podstawowej w Czarnogłowach w pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji podstawy programowej z przedmiotów przyrodniczych: fizyka, biologia, chemia oraz geografia.

Z przyznanej kwoty w ramach zamówienia publicznego zostały zakupione pomoce dydaktyczne takie jak: monitory interaktywne, mikroskopy, plansze dydaktyczne, kompasy, lornetki, kompaktowa stacja pogody, laptopy, drukarki oraz wiele innych potrzebnych materiałów naukowych, które ukazane są w załączonych zdjęciach. Zakupione pomoce systematycznie używane są podczas prowadzenia lekcji. Skracają proces nauczania pozwalając w krótszym czasie przekazać więcej wiadomości. Do ważnych funkcji w procesie kształcenia jest umożliwienie wychowankom poznania otaczającej ich rzeczywistości, ukształtowania ich postaw, uczuć wobec otaczającego świata. Poznawanie rzeczywistości najlepiej odbywa się przez nią samą. Pomocne są tu lupy, mikroskopy, aparaty fotograficzne. Włączenie różnorodnych środków dydaktycznych do procesu nauczania umożliwia efektywną realizację podstawowych zasad dydaktyki takich jak: przystępności, poglądowości, operatywności wiedzy, aktywny udziału ucznia w procesie nauczania. Dodatkowo pozwala na indywidualizację tempa pracy, jej rytmu i poziomu wymagań, co oddziałuje na rozwój pozytywnej motywacji ucznia i ułatwia organizację kształcenia w systemie klasowo-lekcyjnym. To dzięki nim zamiast lekcji, podczas których uczeń zdobywa biernie określoną wiedzę i ćwiczy sprawne zastosowanie jej w praktyce, można prowadzić zajęcia kształtujące umysł, rozwijające umiejętności i osobowość ucznia.

Sporządziła: Karolina Grzybowska