Komunikat w sprawie Programu grantowego "Granty PPGR"
- Opublikowano: czwartek, 18 listopad 2021 15:25
W związku z koniecznością uzupełnienia przez Gminę Przybiernów wniosku o uzyskanie „Grantu PPGR - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym” serdecznie proszę osoby, które złożyły wnioski/oświadczenia o podanie danych takich jak: imię i nazwisko, datę urodzenia, miejsce urodzenia i ewentualnie nazwisko rodowe dziecka wskazanego we wniosku oraz wszystkich krewnych w linii prostej kończąc na przodku, który pracował w PPGR (w przypadku posiadania wszystkich aktów urodzenia prosimy o przedstawienie do wglądu).
Celem zebrania danych jest uzyskanie z Urzędu Stanu Cywilnego potwierdzenia pokrewieństwa.
W celu potwierdzenia pracy w PPGR proszę o dostarczenie świadectwa pracy lub innego dokumentu potwierdzającego zatrudnienie (w przypadku braku proszę o podanie imion rodziców pracownika PGR).
Prosimy w miarę możliwości o kontakt telefoniczny 91 41 86 451, wew. 38 lub mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Termin uzupełnienia danych oraz dostarczenia świadectwa pracy upływa z dniem 26.11.2021 r.
Jednocześnie informuję, że w przypadku niedostarczenia danych Gmina nie będzie mogła pozytywnie zweryfikować Państwa wniosku i taką informację przekaże Operatorowi (grantodawcy).
Podczas weryfikacji gmina będzie zobowiązana wskazać informacje o otrzymaniu bądź nie otrzymaniu wcześniej sprzętu komputerowego, zgodnie z otrzymanymi informacjami ze szkół lub ARiMR („Gdy dziecko korzystało z laptopa w ramach Zdalnej Szkoły to nie spełnia warunku 3c Oświadczenia - nawet wtedy, gdy zwróciło sprzęt)”.