Log in

herb przybiernow

 

URZĄD GMINY w PRZYBIERNOWIE
72-110 Przybiernów ul. Cisowa 3

Telefony:  914186451, 914667530,  Fax: 914186622
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
skrytka ePUAP: /5gsg25k2g7/skrytka

Godziny pracy urzędu:
od poniedzialku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30,
 

 Wójt Gminy: Bogdan Jarosław Czaplicki
Zastępca Wójta Gminy: Anna Pryć
Sekretarz Gminy: Paweł Banaszkiewicz 
 
Skarbnik Gminy: Anna  Zięba

Pełny numer konta bankowego Urzędu Gminy w formacie IBAN:
BS Gryfice Oddział Golczewo, konto nr: 11 9376 1011 0071 1717 2004 0001

 

Numery pokojów, telefony służbowe i adresy elektroniczne:

Komunikat

2025 06 12 stop suszySzanowni Państwo,

w związku z trwającymi pracami nad aktualizacją Planu przeciwdziałania skutkom suszy (aPPSS), zwracamy się z uprzejmą prośbą o pomoc w dotarciu z informacją do mieszkańców Państwa gminy.

Jednym z kluczowych elementów opracowania planu jest zebranie danych z poziomu lokalnego – w tym informacji o tym, gdzie i jak susza jest zauważalna, jakie działania są podejmowane oraz jakie są potrzeby i oczekiwania społeczności lokalnych w zakresie przeciwdziałania jej skutkom.

W tym celu uruchomiliśmy krótką ankietę internetową, skierowaną zarówno do mieszkańców, jak i do przedstawicieli gmin oraz osób zawodowo związanych z gospodarką wodną, rolnictwem, ochroną środowiska czy planowaniem przestrzennym.

Zachęcamy Państwa do wypełnienia ankiety także w imieniu gminy – odpowiedzi instytucjonalne, oparte na wiedzy i doświadczeniu jednostek samorządu terytorialnego, są dla nas równie ważne, jak głosy mieszkańców.

Odpowiedzi będą analizowane z uwzględnieniem przynależności do poszczególnych gmin, dlatego tak istotne jest zarówno dotarcie do odbiorców na szczeblu lokalnym, jak i bezpośrednie zaangażowanie samorządów w badanie.

Będziemy bardzo wdzięczni za przekazanie informacji o ankiecie mieszkańcom Państwa gminy – poprzez stronę internetową urzędu, media społecznościowe, sołtysów lub inne dostępne kanały komunikacji.

📋 Link do ankiety

🕓 Termin wypełnienia: do 10 lipca 2025 r.

Państwa zaangażowanie będzie istotnym wkładem w opracowanie planu odpowiadającego rzeczywistym warunkom i potrzebom gminy.

Z wyrazami szacunku,

Zespół projektowy aPPSS

W przypadku pojawiających się pytań lub wątpliwości dotyczących kwestii merytorycznych prosimy o kontakt mailowy pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W sprawach technicznych prosimy o kontakt pod numerami telefonów: +48 510 981 383 lub +48 510 981 386, w godzinach od 8:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku.